Основи бренду TAC були закладені 40 років тому в Бабадаг Денізлі, який є одним з традиційних центрів виробництва текстилю для дому. Захоплена мистецтвом домашнього декорування, сім'я Зорлу в 1980 році об'єднала під торговою маркою TAC свою продукцію, яка своїм переважаючим якістю і широким асортиментом отримала високу оцінку споживачів.
Торгова марка TAC, яка до 1997 року здійснювала свою діяльність в основному на внутрішньому ринку, в тому ж році з введенням підприємств Zorlu Linen розширила свій обсяг і почала виходити на міжнародний ринок. Володіючи найбільшими інтегрованими виробничими підприємствами в Європі, які працюють за новітніми технологіями, і, керуючись принципом нульової терпимості до недоліків, який має на увазі увагу навіть до найдрібніших деталей на всіх етапах виробництва, TAC сьогодні є лідером у себе в країні і за кордоном і може конкурувати з провідними європейськими торговельними марками. Стандарти якості продукції, представленої брендом TAC, визнані численними сертифікатами, виданими міжнародними організаціями. Крім того, TAC входить в список торгових марок, які підтримуються державною програмою TURQUALITY, яка є першою і єдиною в світі програмою брендингу товарів і послуг. Завдяки функціонуванню та підтримки програми TURQUALITY, планується збільшити швидкість поширення фірмового знака за кордоном як мінімум удвічі.
Сьогодні TAC - найбільша торговельна марка групи Zorlu Textiles Group і включає в себе широкий асортимент продукції, починаючи від завіс до підковдр, покривалах до махрових рушників, від постільної білизни до ліцензованих продуктів. TAC реалізує свою продукцію споживачам приблизно в 500 концептуальних магазинах і за допомогою в цілому 1500 торгових точок, що знаходяться в Туреччині, а також власних концептуальних магазинів, що функціонують в близько 30 країнах світу. Вся продукція тестується в лабораторії, яка відповідає всім вимогам сучасності. Не тільки в області якості, але і в плані дизайну нових колекцій, традиційно подаються два рази в рік, продукція торгової марки ТАС завжди відповідає побажанням споживачів і займає лідируючі позиції в світі модного домашнього текстилю.
Орієнтуючись на різні групи споживачів, торгова марка TAC створює нові колекції у співпраці зі світовими законодавцями моди, здійснюючи великі інвестиції в науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи, а також на розвиток орнаментального мистецтва. Уважно стежачи за мінливими споживчими перевагами, торгова марка TAC, з одного боку, пропонує вироби, які відображають останні тенденції моди, а з іншого боку дуже багатий спектр колекцій, що містить в собі ніколи не старіючий класичний асортимент, який в будь-який час підійде в якості приданого. Результати дослідження впізнаваності брендів, проведеного в 2009 році, показали, що торгова марка TAC займає першу позицію в рейтингу впізнаваності зі 100% показником. В основі цього успіху лежить політика пропозиції високоякісного товару за порівняно доступними цінами, легкий доступ до широкої мережі продажів і принцип 100% задоволеності клієнтів, що досягається шляхом задоволення самих різних запитів покупця, аж до беззастережного відшкодування понесених витрат. Бренди підтримують своє існування до тих пір, поки вони гармоніюють із змінним світом і прагнуть використовувати оновлювані технології. TAC відповідає цим вимогам галузі та застосовуваною технологією, і виробленими товарами. Команда з науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт, а також з розробки та вдосконалення продукції в складі понад 100 осіб, які відносять до відділу виробництва та маркетингу, постійно розробляє нові і популярні товари. Таким чином, нові, найсучасніші, високоякісні товари бренду TAC, пропоновані покупцям за розумною ціною, будуть підтримувати корону цієї торгової марки протягом багатьох років.
Сертифікат якості:
- ISO 9001 (Система гарантії якості);
- ISO 14001 (Система управління навколишнім середовищем)
© «textile-art» 2019